jullov!!!

Äntgligen har det börjat...JULLOVET! Har varit massor, massor i mängder i skolan därav min frånvaro på bloggen. Men nu är jag tilbaka, ja till en viss del i alla fall. Jobbar hos mamma o pappa  just nu från tidiga morgonar  till sena kvällar. sjukt trött, men pengar behövs alltid=)


Bibblan har varit mitt hem de två sista veckorna!


Men här kommer lite roligare bilder från klassavslutningsfesten/julbordet som vi hade i måndags. En en helt galen och kul kväll...=)


Dukning made by me and my girls. NICE!


Girlsen och jag hade ett framträdande med sång och dans.


Festkommitén. Vi fick även blomma av klassen som tack för arrangemanget. Gulligt som fan!!


Grabbarna sjöng "tänd ett ljus"

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0