lite förnyld!

Har varit sjuk nu några dagar. Börjar bli bättre men har fått sjukt stora förkylningsblåsor i munnen. Nästan större än de blåsor jag hade till och från under gymnasiet. Så idag fick jag ta mig till apoteket och köpa bedövningsgel så att jag åtminstone kan äta. En jätte trevlig apotekare. Hon tyckte synd om mig vilket jag alltid gillar så då passade jag på och visa mina blåsor vilket resulterade i att hon tyckte ännu mer synd om mig vilket jag hade hoppats skulle bli hennes reaktion. Men så kommer min ovana ,jo att jag börjar halvt som halvt ljuga. Säger att jag varit hos doktorn och de inte vet varför jag får dessa blåser och att blåsorna är så stora så det är inte blåsor utan sår. Visst detta har läkaren sagt till mig men......för  sex år sedan. Varför gör jag så för !!?

Eftersom jag har varit sjuk denna vecka har jag därmed hunnit kolla på julkalender och tro´t eller ej ätit frukost då med. Första avsnittet jag såg tyckte jag det var skit men nu börjar jag tycka det är helt okej. Tror det till och med kan bli riktigt bra faktiskt men Mysterium på Greveholm är fortfarande den bästa julkalendern som har gått under de senaste 23åren!


Tände lite ljus och burrade in mig i duntäcket och åt min goda frukost. myspys!


I tisdags var det E tur att bjuda på middag. Denna gång kom jag ihåg att ta kort på maten men glömde efterrätten istället. Men till huvudrätt blev det fajitas men kyckling och en jätte god sås a la E=) Till efterrätt kladdkaka med grädde. I tisdags var den sista gången, snyft vad jag kommer sakna dessa tisdagar=( Två av tjejerna åker tillbaka till lkpg för att göra den sista termin och ta examen där. Vi andra kommer vara kvar i Kalmar under en termin till sedan tar S och E examen och K och jag, ja vi vet nog inte riktigt vad eller vart vi är efter nästa termin.....Men bara för man splittras behöver inte det betyda att vi aldrig mer ses igen=)
 P U S S  G I R L S ! ! ! ! !


Kommentarer
Postat av: Erika (Idas kompis)

Fy Moa man får ju inte ljuga! Din tunga är nog svart nu... :-P Såna blåsor är inget roliga, det brukar jag också få... Men du, den bästa julkalenderns är ju "Sunes jul"!!

Krya på dej!

2008-12-04 @ 18:41:05
Postat av: Anonym

pelle svanslös är tveksamt bäst

2008-12-05 @ 17:08:44
Postat av: Jenna

Haha lite som när du blev ´getingstucken i somras...:)

2008-12-05 @ 23:19:58
Postat av: moa

haha ja lite som getingsticket kanske. Vet inte för hur många jag drog ner mina brallor just för att visa mitt svullna ben. Jag gillar medömkan =)

2008-12-06 @ 07:55:03
Postat av: mamma

Att du vill ha uppmärksamhet vet vi ju !!!!

När du kommer hem ska jag ta hand om och ömka dig.



Ses snart. Kram

2008-12-06 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0