JULEN

LILLJUL HOS KARRE
Även detta år fixade "festkommiten" lilkjulen. Jag gillart!=)

Väntan på mat och att alla ska komma.


Kö till maten


Julklappsleken...giriga som tusan är vad vi blir under denna timme och många hårda ord som slängs i mun på varandra...Men det är så det ska vara=)


Helt slutkörda efter mycket mat och härj.




JULDAN!

Tjejligan är samlade ännu en gång. Helt jäkla underbart att få träffa alla! Dock saknade vi två=( 
Förfesten var lyckad som alltid. Tror nog att vi i år var snäppet galnare och gillade alkoholen lite mer än vanlligtvis....Vilket jag ABSOLUT inte klagar på!! Vi är inte dem som spottar i glaset inte=)

Dags för gruppfotot innan vi går in i dimman...


Seriösa karriärskvinnor


Oseriösa karriärskvinnor


Åren sliter hårt på mig...igår fick jag frågan "hur gammal jag var". Skojade till det lite och sa 26, fråga mig inte varför men ibland på lördagar vid 02.00 så kan en sån sak vara väldigt roligt. Hur som helst denna killen trodde inte på mig och jag erkännde att nej det är jag inte. Men innan jag hann och säga min riktiga ålder klämmer killen fram att han tror jag är 32 år. 32 JÄVLA ÅR!!!!!!!!!! AJ det gjorde ont! Må han leva ett mycket olyckligt liv... 


JULAFTON

Dagen var bra. Mycket mat och choklad. Fick bland annat en pulsklocka, grymma hörlurar, ipod och presentkort.

Var även  hos mormor och farfar och farmor. Mycket jobbigt att åka till f & f. De är så gamla och skröpliga. 97 resp. 94. Inte mycket de har koll på och då menar jag även oss barnbarn. Tog typ 15min innan farfar förstod vilka vi var. Och farmor frågade samma fråga om och om igen.

Annars så hände inte så mycket annat denna dag. En slappar dag med mycket häng framför tv:n med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0