Klen idag!


Var en helt okej kväll igår. Men var helt lost när det gällde tiden. Har ingen aning vad som gjorde att jag trodde klockan var 02.00 när den egentligen var 01.00.Så jag gick, som vanligt, till pizzerian i tron att klockan var 02.00.Tyckte att det var lite lite folk där men men. Förstod ingenting när N berättade att klockan endast var 01.00. Trodde inte på honom först. haha! Så himla vilsen jag kan vara ibland=) Ännu värre blir det med lite alkohol i kroppen. Inte lätt alla gånger att heta Moa ska ni vet ....*ler*

Idag har jag gjort.....absolut inget. Måste inhandla alvedon tills nästa söndag.

Läste att FIBK vann sin femte seger (GRATTIS!) men att de klagar på att publiksnittet är låg. TIPS: sänk summan på inträdet och med tanke att det finns 10 000 studenter i kalmar borde kanske ett studentpris också finnas.
Saints div 1-  20kr (student)
KFF allsvenskan- 90 kr (student och stående)
FIBK div 1- 80 kr 


En typisk lördagskväll for moa


En typisk söndagsmorgon för moa

Iväg till S nu på adventsfika. MYS!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: mamma

Snart är det slut på festandet,bara en helg kvar, sen väntar kneg 2 helger i sträck, hur ska du klara det............ med andra ord "vita helger" HIHIHIHI

Vi ses snart/Kram

2008-12-01 @ 07:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0