Rearrange

Sjuuukt! Vaknade upp kl. 12.00 idag (ja jag vet ATT jag har sovit tok för länge) och hittade alla mina tavlor liggandes på golvet. Har antagligen gått i sömnen och tagit ner alla mina tavlor. Knappt lätt förvånad när jag vaknade då:)


Drömtydning enligt hem.passagen.se
Möblering = En glad händelse under dagen. Eller så längtar jag efter förändring.
 Är för tilf'ället väldans trött på min lilla, lilla lägenhet och mitt tråkiga liv så tackar gärna ja till en förändring som Expedition Robinson. Jodå ATT jag har funderat på att söka.Skitkul ju!

Igår var jag en slacker tilsammans med M och E. Kollade film, gick på innebandy, käkade thai mat, gooodis och kollade film. Precis som en lördag ska se ut om man har bestämt sig för att inte gå ut och "shaka your pom pom"!  

Heja Kalmar FF. Idag vinner de allsvenskan. Dobidooo!


          
Moa Hermansson
Ålder:23 år
Längd:166 cm
Vikt:41 kg (?!)
Yrke:Studerande
Moa Hermansson:
Galet bra social kompetens. Det har Moa Hermansson. Vildmarksliv lockar henne inte alls utan det är det psykologiska spelet som ska bli mest spännande. Hon fasar för ormarna på ön men ser sitt deltagande som ett fantastiskt och lite läskigt äventyr!  Ödmjukhet och ett starkt psyke är Moas vinnarrecept. Hennes mål inför Robinson 2009: att en tjej ska vinna igen!










Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att du börjat skriva igen, kommer att läsa varje dag."då känns du inte så långt borta"

Kram

2008-11-09 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0