nattorientering

Tjo!

I kväll (ja på en fredags kväll) har vi haft nattorientering på svinö och grillat. Det var riktigt nice! Vi trodde att man kunde springa men ack vad fel vi hade. Fick gå sakta och försiktigt, men ändå var det någon som hade svårt att sätta ner fötterna på rätt ställen=) Har testat på balett idag också. Har aldrig insett hur jobbigt det är! Men det är sjuuukt jobbigt!!!!

 Har testat på lite kampsport och jag säger bara, Kalle, du kommer få fett mycket stryk när jag kommer hem på jullovet! Äntligen ska du få smaka på din egen medicin. Förbered dig på det värsta!=) mohahaha!

Imorgon ska min syster och hennes karl besöka kalmar för att handla lite julklappar. Tänkte passa på att luncha med dem då. Och sen på kvällen blir det utgång!  ATT jag gillar utgångar!!=)

puss o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0