raggadaggadisch!

Ugång i helgen. Tänkte köra på en helt ny stil.
PUA = Pickup Artist - raggningsexpert.

- En PUA blir inte dissad
- En PUA är svårfångad
- En PUA har bra hand med det motsatta könet. 


 Så yes en cool, avslappnad girl som osar självförtroende är precis vad jag ska bli, en master i PUA som kan läsa av killens intresse before I do my moves. Tänk om jag blir dissad, då är jag inte längre än PUA. noooo can´t let it happen, won´t let it happen! Så därför får jag helt enkelt hoppa den där killen jag engentligen vill ha och hålla mig till den killen som bekräftar mig men är ganska så oattraktiv.

Måste göra ett kryss på handen tills helgen för att påminna mig och jag ÄR svårfångad eftersom jag är en PUA och sänker mina krav eftersom risken finns att jag kan bli dissad annars. Får inte vara så lättimponerad!



Hoppas ni fattar att jag är lite smått ironisk. Men begreppet PUA finns i verkligheten men riktar sig enbart mot män vilket jag lackar lite på. Kvinnor kan väl också vara en PUA!?



Hittade en komisk hemsida där ett gäng seriösa machokillar tar upp bl.a PUA och där de välkomnar alla män med inledningsorden:

"Vi vet att alla män någon gång har funderat över hur kvinnor fungerar och önskat sig veta mer...

Så var det även för oss och det är därför vi brinner för att göra män riktigt bra med kvinnor. Det handlar inte om att spela ett spel eller vara någon du egentligen inte är. Det handlar inte heller om pengar, utseende, ålder eller din status.

Det som är viktigt är att ha ett attraktivt beteende och förstå hur kvinnor fungerar - vilket är exakt vad du kan lära dig här" http://www.c-r.se/?gclid=CMHkwJ_Z_ZICFQiyEAodjGsyBg . So far so good tänkte jag och blev lite lack varför det inte finns en sån här hemsida för oss tjejer. Men sen ooooj började jag skumma lite i deras blogg.....
Citat ur deras blogg:
 "ALL framgång med kvinnor du någonsin kan önska dig är självbilden och insikten: Getting laid is FUCKING easy and I'm DAMN good at it!"'

Men det värsta är att..... Håll er i hatten nu killar, det kostar 4000spänn för er att ta del av dessa machokillarnas erfarenheter! 

Vilka killar va!!! Har lust att åka upp och nypa dem hårt i kinden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0