Uppe med tuppen.

Nej jag uppe innan tuppen! Både idag och igår vaknade jag vid fem, kan inte sova! Sjuuuukt jobbigt!

Är förbannad på kalmarhem som ännu en gång ska höja hyran. Snart är det inte värt att bo kvar här alltså. För mina fjuttiga 21 kvadramterar jag bor på betalar jag tok för mycket. Så mamma o pappa ledsen men jag tänkte jag ska flytta nu till årsskiftet.....hehe nävars men ärligt om jag ska bo kvar i kalmar längre än de planerade 6månaderna så blir det nog en flytt.  Ska nu börjat sova med alla lampor tända likaså ska varmvattnet stå på 28tim/dygnet, allvarligt alltså!


Kommentarer
Postat av: mamma

neeeeeej.............inte nu igen.........

men nu har du ju bara en soffa att flytta,den kan du väl ta på ryggen "så vältränad som du är.

Ha en trevlig helg KRAAAAAM

2008-11-15 @ 08:15:31
Postat av: Ida

Vaknar du också tidigt? Det gör jag med. Fattar inte vad det är med mig. Vi som är så bra på att sova. Vad händer med oss Moa?

2008-11-15 @ 08:36:45
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0