plugg, plugg och åter plugg!

Helgen har det enbart varit plugg för hela slanten. Jag och K har suttit med vårat arbete. *SUCK* vilken helg! Men OJ vad vi har varit effektiva! Så igår kväll förtjänade vi en pizza och några öl med T och D. Spelade sällskapsspel ända in på småtimmarna och då ska ni veta att jag egentligen inte är så förtjust i spel! Men detta spel rekommenderar jag verkligen, Galen Pannan heter det. Vi funderade lite på att gå ut men nej trivdes så bra där i mysbyxor, öl och Galen Pannan så kände inget behov av det =)
Dock var jag o K inte lika effektiva idag. Började med att jag vaknade upp av att K skickade ett mess och frågade var jag var någonstans. Bahh jobbigt! Hittade inte rikttigt den litteraturen vi ville ha. Bahh jobbigt! Eftersom det är söndag stänger bibblan vid 15.00. Bahh jobbigt! Men visst ,även idag är vi värda en klapp på axeln. Ska kanske surprisa K genom att skriva lite mer. Har inte så mycket annat för mig just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0