tisdag är en bra dag

I tisdags var det K tur att bjuda. Även denna tisdagen var det mycket, mycket gott. Och jag ser fram emot nästa tisdag. Tisdag, tisdag, TISDAG!!!=)

.
Huvudrätt: köttgryta med pasta (glömde ta kort på maten så fick ta på resterna, ser kanske inte lika aptitligt ut)


Efterrätt: Smoothie med smak av hallon och banan


    
Tjejerna jag kalar med på tisdagar



Idag ringde jag upp mamma för att höra vad hon och pappa önskar sig i julklapp. Hennes önskningar var det inga problem med. Men sen när det kom till pappa säger mamma:

- och pappa önskar sig strumpor.
 nej hör man någon säga i bakgrunden.
-och t-shirt.
ännu ett nej i bakgrunden.
- och handskar.
ytterligare ett nej.
- Jo men det är visst det du vill ha
Nej jag hatar mjuka paket och önskar mig en bandslipmaskin hör man pappa säga.

 
Stackars pappa. När ska han inse att ju mer han tjatar om sitt hatande av mjuka paket desto fler mjuka paket får han=)
Men visst pappa klart att du denna gång ska du få din bandslipmaskin....

Kommentarer
Postat av: mamma

har du inget eget liv "som du brukar säga själv"

utan bara lever för tisdagar......... fast ni verkar ju ha trevligt.

2008-11-28 @ 12:35:59
Postat av: Erica Nelson

Jaaa "mamma", du skulle testa på en av våra tisdagar ;)

2008-11-29 @ 17:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0