Saturday night!


På lördagen blev det utgång. ATT jag var pepp för utgång då, Inte varit ute på fyra veckor. Det blev förfest hos Daniel F. Riktigt kul! Varför är förfesterna alltid roligare än utgången? Är så himla pissigt trött på de få uteställen som Kalmar har! Längtar till nått nytt! Men hur som helst denna gång blev det Palace. Runt 01.00 skulle alla gå hem, vilket ska erkännas att jag blev lite lack på. Jag skulle absolut inte gå hem då! Typiskt par, man kan inte lita på dem tänkte jag . Var på väg att börja leta upp D och hans vänner när det sa PANG och jag orkade jag knappt hålla mina ögon uppe, tyckte att alla trängdes och knuffades och att musiken var för hög, så istället för att gå sist så gick jag först, Det bästa med palace: att jag bor 3 meter därifrån=)   


"Detta kort är personligt och ger dig tillträde före kö och fri entre fram till 23.30 alla lördagar t.o.m. 27december. 2008" 
//Palace. 

Ett sånt kort har jag nu!! Fan vad lycklig jag är=)

Ps: Måste försvara mina vänner,.de vet verkligen hur de får igång publiken trors att de är par! De är bäst! Bara jag som blir lite bitter när jag inte får som jag vill=) 

  
Daniel och Maria bjöd på nått jello-aktigt med sprit i. Slank ner i halsen ganska så lätt=)

 
Par nr 1                                    Par nr 2


             Par nr 3 även värdparet för kvällen


Kommentarer
Postat av: Ida

Du som gå på lyxiga middagar varje tisdag, har du tips på middag som jag kan bjuda på på lördag?

2008-11-18 @ 22:35:53
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0